شهرداری چهاربرج در نظر دارد عملیات اجرایی خدمات شهری (رفت و روب، تنظیف، برداشت زباله وغیره ) را به شرکتهای خدماتی واجد شرایط که دارای تجربه مفید هستند، به مدت 10 ماه از مورخه 01/03/1402 الی 29/12/1402 با شرایط ذیل واگذار نماید. .
شهرداری چهاربرج در نظر دارد عملیات اجرایی خدمات شهری (رفت و روب، تنظیف، برداشت زباله وغیره ) را به شرکتهای خدماتی واجد شرایط که دارای تجربه مفید هستند، به مدت 10 ماه از مورخه 1402/03/01 الی 1402/12/29 با شرایط ذیل واگذار نماید.
1- پیمانکار بایستی با بکارگیری نیروی انسانی کافی و با شرایط قانون اداره کار، نسبت به تنظیف شهر، برداشت زباله و پسماند شهری، اقدام نماید. که نظارت بر کارکرد کارگران بر عهده شهرداری خواهد بود.وشهرداری نیز یک دستگاه کمپرسی 6 تن مدل خاور 608 و دو دستگاه نیسان وانت در اختیار پیمانکار قرار خواهد داد و پیمانکار موظف است در پایان قرارداد ماشین مذکور را بطور صحیح و سالم به شهرداری تحویل دهد.کلیه مخارج و هزینه های 3 دستگاه ماشین شهرداری (کامیون خاور و 2 دستگاه نیسان وانت) از قبیل سوخت، روغن، لوازم یدکی جزئی و اساسی ،تعمیرات و نگهداری و ...به عهده شهرداری می باشد.
2- برنده مناقصه در موقع عقد قرارداد یک فقره سفته به مبلغ 15/000/000/000 ریال بابت تضمین خودروهای تحویلی و یک فقره سفته به مبلغ700/000/000 ریال بابت حسن انجام تعهدات به شهرداری تحویل خواهد داد.
3- داشتن امکانات و نیروی انسانی کافی و لازم ضمن رعایت معیارهای استاندارد و زیست محیطی و بهداشتی.
4- ارائه تایید صلاحیت از اداره کار و امور اجتماعی جهت عقد قرارداد و بکار گیری نیروی انسانی.
5- اقرار به عدم شمول ممنوعیت موضوع قانون راجع به منع مداخله وزرا و نمایندگان مجلس و کارمندان دولت در معاملات دولتی و کشوری.
6- متقاضیان می توانند با مراجعه حضوری به شهرداری نسبت به دریافت اسناد و مدارک مربوطه از خدمات شهری شهرداری و تایید آنها جهت طی مراحل شرکت در مناقصه اقدام لازم را معمول نمایند.(ارائه اساسنامه شرکت و آخرین تغییرات ثبتی الزامی است)
7- پیمانکار باید توان پرداخت حداقل 3 ماه حقوق کارگران خود را داشته باشد. (به عبارتی پیمانکار باید حداقل حقوق 3 ماه اول کارگران را پرداخت نماید.)
8- متقاضیان بایستی اسناد و مدارک مربوطه را شامل اسناد مناقصه تکمیل شده، اساسنامه شرکت، تجربه کاری، فیش بانکی مربوط به سپرده، برگ مهر و امضا شده ی تعهدات پیمانکار و غیره را در پاکت (الف) و مبلغ پیشنهادی جهت عقد قرارداد را در پاکت (ب) تحویل دبیرخانه شهرداری نمایند.
9- بهای پیشنهادی باید از حیث مبلغ مشخص و معین بوده و بدون ابهام بوده و در پاکت لاک و مهر شده تا آخر وقت اداری روز چهارشنبه مورخه 1402/03/31 به انضمام مدارک مربوطه که به تایید (امضاء و مهر) شرکت متقاضی رسیده به دبیرخانه شهرداری تحویل و تسلیم گردد.
10- میزان سپرده شرکت در مناقصه مبلغ 700/000/000 ریال (هفتصد میلیون ریال) خواهد بود که بصورت نقد به حساب سپرده 752738859 شهرداری نزد بانک کشاورزی واریز و یا بصورت ضمانت نامه بانکی به همراه دیگر مدارک مربوطه و پیشنهاد تسلیم نماید.
11- سپرده نفرات اول تا سوم شرکت کنندگان تا زمان انعقاد پیمان با نفر اول نگهداری و در صورت عدول نفر اول سپرده او به نفع شهرداری ضبط و معامله با نفرات دوم و سوم صورت خواهد گرفت. و چنانچه نفر دوم و سوم نیز حاضر به انعقاد قرارداد نباشند سپرده آنان نیز به نفع صندوق شهرداری ضبط و مسترد نخواهد شد.
12- به پیشنهادات مشروط و مخدوش و ناقص به هیچ عنوان ترتیب اثر داده نخواهد شد.
13- کلیه کسورات قانونی اعم از بیمه و مالیات بر عهده پیمانکار بوده و برابر ضوابط از مبلغ پیشنهادی کسر خواهد شد.
14- شهرداری در رد یا قبول کلیه پیشنهادات مختار می باشد.
15- کلیه هزینه ها اعم از انتشار آگهی، هزینه های ثبتی و غیره بعهده برنده مناقصه خواهد بود.
16- کلیه شرکت کنندگان ملزم به دریافت برگ تعهدات پیمانکار و مطالعه دقیق و امضاء و مهر زیربرگ آن می باشند.
17-قیمت پایه پیشنهادی بصورت ماهانه مبلغ 1/400/000/000 ریال می باشد. که قیمت پیشنهادی باید کمتر از مبلغ مذکور باشد.
18- پیشنهادات واصله راس ساعت 11 صبح روز پنجشنبه مورخه 1402/04/01 در کمیسیون معاملاتی شهرداری و در حضور اعضا کمیسیون باز و قرائت خواهد شد.
برای دانلود آگهی کلید کنید